2013. november 29., péntek

~Második kör~Elsö Rész~

*Louis*

Szédülve beszúrom a karperecen levö lyukba a tüt, ahogy a képen van. A deformált sasfej alakú szikla alatti barlangban vagyok. Félig holtan. Felmásztam a hegy közepéig, ráadásul elég nehéz volt eljutni a barlanghoz. A méreg az utolsó fél órában nagyon kezdett hatni. Egyre nehezebben lélegeztem és rettentöen szédültem. De végül nagy nehezen sikerült bejutnom ide. Találtam a földön egy tüt és két levelet, az egyik szöveggel felfele volt, a másik pedig letakarva. A szövegesen egy rajz volt, hogy hogyan használjam a tüt. Csak bele kell szúrni a karperec egy pontjába és kész. Pár perc alatt lassan a szédülés is elmúlik. Aztán felveszem a másik lapot és elolvasom a másik papírt is:

"Gratulálok! Túlélted az elsö kört!
Következö feladatod: FUSS!
Játékvezetö"

Fussak? Merre? Mi elöl? Pár pillanat múlva megkapom a választ...


*Zayn*

Alig bírok megmozdulni. A méreg szinte teljesen lebénítja a testem, szédülök, nem kapok levegöt. Már csak pár percem van hátra, amíg a méreg megöl. Ám hirtelen egy hideg valamit fogok meg. Egy... Egy... Tü! Tapogatózni kezdek. Egy kör alakú szikla, kicsit mohás. Mintha szörös lenne, mint egy kókusz! Ez az! Megtaláltam! Tapogatózok még egy kicsit, és találok egy papírt és egy kártyaszerü valamit. Hol a kulcs?! A kártya lenne az? És mit csináljak vele?! Meglengetem a szemüveg elött, hátha csinál valamit. Megjelenik elöttem egy szöveg:

"A szemüveg oldalán levö leolvasón húzd le a kártyát!"

Áttapogatom a szemüveg oldalait. Igen! Jobb oldalt van egy hosszú, vastagabb csík. Kicsit ügyetlenül de lehúzom rajta a kártyát. A szemüveg abban a pillanatban kinyílik és leesik a földre! Becsuksom a szemem a hirtelen fénytöl, majd egy kis idö után ismét kinyitom, de most óvatosabban. Pislogva körbenézek. Hol a francban vagyok?! Hirtelen eszembe jut a méreg. Megfogom a tüt. A papíron rajta van, hogyan használjam. Beszúrom a perecen levö pici lyukba és magamba fecskendezem az ellenszert. Pár perc múlva már rendesen lélegzek, nem is szédülök. Megnézem a papírt. A másik oldalán egy üzenet van:

"Gratulálok! Túlélted az elsö kört!
A második kör feladata: FUSS!
Játékvezetö"

Mi elöl fussak? Hirtelen hangos zümmögést hallok meg, arra kapom a fejem. Jesszusom... Azonnal felpattanok a földröl és rohanni kezdek.


*Niall*

Már alig kapok levegöt, a méreg mindjárt megöl. Idegesen nézem az öt gyümölcsöt. Melyiket válasszam?! Lehetetlen dönteni! Ha jól döntök, túlélem. Ha rosszul döntök, meghalok. Végül ennél a megoldásnál döntök: elkezdem énekelni a Midnight Memories-ról a You and I címü dalt, közben ritmusban mutogatok a gyümölcsökre, mint az ecc pec kimehetsz-ben. A második gyümölcs jön ki. Félve megfogom és beleharapok. Szörnyü íze van, biztos rosszul döntöttem. Alaposan !megrágpm és lenyelem. Most meg fogok halni... Érzem... A következö pillanatban magába nyel a sötétség és eldölök a földön...


Nos sziasztok! Meghoztam a második rész elsö felét, remélem mindenkinek tetszett! :)
Örülnék pár pipának, kominak, vagy feliratkozónak is! Kérlek mondjátok el a véleményeteket, hogy megéri e folytatni a blogot! 
A kövi részig sziasztok! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése