2013. december 14., szombat

~Harmadik kör~Második rész~

*Louis*

Az elsö vízesésnél nem volt! Rohadt életbe! Gyorsan elkezdtem futni a második felé, ami azonban nincs olyan közel, mint amilyennek tünt a hegyröl... Minimum háromnegyed óra futva, ami a dzsungelben kibaszott nehéz. Maximum tempóra kapcsolok, a vízesés egyre közelebb van. Nem tudom mennyi idöm van hátra, de erre szinte azonnal megkapom a választ: a perecböl a börömbe szúródik a tü, a méreg pedig szétáramlik a testemben. 20 perc.

*Zayn*

Ekkora szerencsém nem lehet! Ez nem lehet ilyen könnyü! Ez lehetetlen! Kifutok a barlangból. A bejárat mellett, ahova Louis elöl bújtam el, egy medvemancs van bevésve a sziklafalba. Tekintetem a felettem tornyosuló, deformált sasfej alakú sziklára emelem. A Medve kuckója a Sas barlangja alatt. Gyorsan visszamegyek a barlangba és elkezdem keresni az ellenszert, amit meg is találok, a következö levél társaságában. Már csak meg kell várnom, hogy a méreg a testemben legyen. Közben a sziget nyugtalan csendjét egy velötrázó ordítás töri meg...

*Niall*

Már bennem van a méreg. Kb 10 percem van hátra, amíg hatni kezd. A fa nincs olyan közel, mint amennyire a partról tünt. Kezdek nagyon fáradni, de végre odaérek és lihegve körbenézek. Azonnal meglátom az ellenszert egy földön fekvö, letört faágra erösitve? Na mindegy, most nem az a fontos, hogy hol van, hanem hogy megvan! Gyorsan odarohanok, de nem jutok el odáig...

*Liam*

Lezuhantam a fáról. A bokám ha nem is tört el, biztos hogy megrepedt, vagy meghúzódott. Viszont valami más is reccsent  bokámon és a faágon kívül, ami leszakadt alattam. Egy tü... Jaj ne... Valakit megöltem ezzel... Csak ezt ne! Szerencsére még nem folyt ki annyi az ellenszerböl a földre, remélem annyi is elég lesz... Megfogtam a nadrágövemet és egy faágra erösitettem a tüt úgy, hogy ne folyon ki még több, és ne is essen le, vagy törjön el még jobban a tü. Amint végeztem, gyorsan feltápászkodtam és elindultam a Lepkék völgye felé. A méreg szerencsére még nincs a testemben. Remélem a Játékvezetö legalább  bokám miatt ad egy kis pussz idöt...

*Harry*

Itt állok a bothíd elött, ami igazából egy jó hosszú, félig szétesben levö kötéhíd. A közepén edig ott van az ellenszer, a két "korlát" közé ifeszítve, innen látom. Mocskos g*ci f*szkalap aki ezt a rohadt játékot kitalálta! Veszek egy mély levegöt, próbálok higgadtan gondolkozni, de csak nagyon lassan sikerül. Ne.... Ebben a pillanatban a tü belém szúródik és a méreg sétáramlik a testembe... Egynáltalán le lehet valahogy szedni ezt a szart a csuklómról? A kézfejemen nem fér át... Nincs rajta semmilyen kapocs... Az egytlen a feketés téglalapon kívül egy csík az oldalán. Feladom a próbálkozást, tekintetem a híd k6zepén himbálózó ellenszerre emelem. Két kezem a "korlátoka" teszem. Annyira szorítom öket, hogy az ujjaim elfehérdnek, a kötél pedig belevág a tenyerembe. Jobb lábamat az elsö lécre helyezem. A deska abban a pillanatban kettétörik és lezuhan a mélybe. Rémülten visszalépek. Vannak olyan deszkák, amikre rá lehet lépni. Muszály lenniük! Ugye?

**********************************************************************

*Louis*

Lihegve a karperecen levö lyukba nyomom a tüt. Nem is volt annyira elrejtve. Csak fel kellett pár métert mászni a vízesés sziklájára, onnan lógott le az ellenszer és a következö levél....

*Zayn*

Idegesen kifutok  barlangból. Már elolvastam a levelet, az ellenszert is beadtam magamnak. Mekeresem a helyet amiröl a levélben van szó, és megnyugodva veszem észre, hogy az ordítások nem is annyira messziröl tölem, pont abból az irányból hallatszanak. Azonnal elkezdek arra rohanni. Nem hagyom, hogy valamelyik barátom szenvedjen!

*Niall*

Fájdalmasan felordítok, majd a födre rogyok. Próbálok eljutni az ellenszerig, de a méreg okozta kín óriási. És egyre nagyob... A földön vonaglok szenvedve, pár perc múlva már az ordításra sincs eröm, csak összeszorított szemekkel nyöszörgök. Hirtelen valaki megfogja a karom, amelyiken a karperec van és gyengéden a levegöbe emeli. Ez az óvatos mozdulat is rettentöen fáj, az egész testem ég. De... Lassan kezd elmúlni.. Miért? Hogyhogy? Az a valaki... Biztos beadt az ellenszert!
-Niall... Niall... Kérlek Niall mond hogy nem haltál meg.. - hallom a távolból Zayn hagját, majd magába nyel a sötétség...

*Liam*

Lassan sikerül odasántikálnom a völgyhöz. A bokám iszonyúan fáj. Pont, mikor kilépek a fák közül szúródik belém a méreg. Már csak meg kell találnom az ellenszert. 20 percem van egy nem is olyan kicsi völgy átkutatására. Nagyon f*sza... Keresgélni kezdek. Az utolsó pillanatban végre megtalálom a tüt és az újabb levelet...

*Harry*

Háromszor majdnem lezuhantam, de végül nagy nehezen eljutottam az ellenszerhez. Próbálok nem lenézni, miközben beszúrom a perecbe. Mikor elkészülök, a levelet a hátsó zsebembe süllyesztem és óvatosan, lassú tempóban elindulok visszafelé.

Bocsi a késést! Aki látta az elözö bejegyzést, attól elnézést kérek, hogy meghülyítettem, de én is csak azután tudtam meg, hogy az anyumnak itthon van a laptopja, és meg tudtam írni a részt! Az egészet újraírtam, szerintem sokkal jobb lett, mint ami a tabban van (magyarázat azoknak, akik nem látták az elözö bejegyzést: eddig úgy volt, hogy nem tudom mikor fogom hozni a kövi részt, uganyis a kész rész a tabomban van, arról viszont nem tudom feltenni, mert egyszerüen nem engedi, és már feladtam, mobilról pedig nem fogok két órát szenvedni)
Szóval ha tetszett a rész, akkor pipázz, komizz, vagy iratkozz fel :D
Oldalt van két szavazás is, kérlek ne  hagyjátok figyelmen kívül egyiket se!
A 2. évadhoz brutális ötletem van, kiváncsi vagyok, hogy valakit érdekelne e.
Azt pedig hogy mit gondoltok  blogról, muszály tudnom :D
Nagyon szépen köszönöm a 6 feliratkozót, remélem még többen is leszünk :D
A kövi részig sziasztok! :*

1 megjegyzés: