2014. február 23., vasárnap

~Hetedik kör~

Sziasztok!
KÉRLEK EZT OLVASSÁTOK EL, FONTOS!!!
Aki nem bírja a halált, az most hagyja abba az olvasást, ugyanis ettől a résztől kezdve mindegyikben elmegy valaki!
Remélem tetszeni fog nektek, és legalább a szemetek bekönnyesedik egy picit, próbáltam minél jobban leírni :)
És ha valaki azért utálja ezt a blogot, mert azt hiszi hogy utálom az 1D-t, és azért kínzom őket így, hát az nagyot téved! Directioner vagyok! Csak nagyon szadista is ;) Az anyum mindig azzal viccel, hogy mindjárt bekopog az FBI és lecsuknak, mert megakarom ölni a fiúkat! :D
Amúgymeg... Nem tudom hogy ismeritek e, de van egy olyan blog, ahol már az első részben vannak hullák, és szintén 1D-s! Annak bezzeg nem szólogattok be! Tudom hogy minden blognak vannak utálói, de az azért már túlzás, hogy "Nagyon ratyi blog" "Ásd el magad"! Az ilyenekre senki se kiváncsi! Ha valami nem tetszik, kond el kultúráltan vagy tartsd meg magadnak!
Szóval kellemes olvasást és a kövi részig sziasztok! :D :*

*Louis*

-Majd megyek én! - állok fel hirtelen a földről. Lekapom magamról a nadrágom és a fölsőm, majd belegázolok a vízbe.
-Louis! Gyere vissza! Gondoljuk át! - kiabálnak utánam a fiúk kétségbeesetten, mire mgefordulok. A víz már a hasamat nyaldossa.
-Nincs mit megbeszélni! Zayn nem tud úszni! Liam se a bokája miatt! Harry még mindig sokkos, és sose bírta ki sokáig a víz alatt! Niall pedig klausztrofóbiás*, és tudjátok ennek mi lett múltkor a vége! Csak én maradtam!
Csak én maradtam...
Visszafordulok és tovább haladok a tó közepe felé, a víz egyre csak mélyül.
Mi van ha tényleg nem jövök fel? Ha a hullámok rabja maradok örökre? Ha ez volt az utolsó alkalom, hogy láthattam a fiúkat?
Hirtelen a part felé fordulok, majd habozva kikiáltok:
-Életem legjobb pillanatait veletek éltem át! - szemeik tágra nyílnak, Harry befut utánam a vízbe, de Liam visszafogja. Hiszen csak egyvalaki mehet a vízbe.
Aki szabályt szeg, az meghal.
Még egyszer, talán utoljára rájuk nézek, majd lebukok és az utolsó métereket a víz alatt teszem meg a bólyáig. Remélem nem ezek voltak az utolsó szavaim...
Veszek pár mély levegőt, próbálom leállítani a lóversenyt a mellkasomban.
Becsukom a szemem, kizárok mindent a fejemből, a fiúk kétségbeesett kiáltozásával együtt. Tüdőmet megtöltöm levegővel és egy egyszerű mozdulattal lebukok a víz alá.
Követem a bólya kötelét egyészen a tó aljáig. Azonnal észreveszem a kis dobozt. Felemelem, elég nehéznek tűnik. Biztos nehezék van benne, hogy maradjon a fenéken. Meglátok a szélén egy zsinórt, meghúzom, mire a doboz tetején levő anyagszerűség elkezd felfújódni. Elengedem, a csomag megkezdi útját felfele és én azonnal követem.
Vagyis csak akarom...
Csak most veszem észre, hogy a lábam beleakadt a hínárba. Próbálom kiszabadítani, de sehogy se megy, a növény erősen tartja a bokámat.
Kezdek pánikba esni, ami nagyon nem jó. Úgy gyorsabban fogy a levegő. Már így is érzem a folytogató nyomást a tüdőmben, a fejem majd szétrobban.
Küzdök a természet béklyói ellen, de semmire se megyek az erőlködésemmel.
Visszagondolok a családomra. Ahogy anya mosolyogva megölelt, mikor utoljasra találkoztunk, és a hugaim a nyakamba ugrottak könnyes szemekkel.
Visszagondolok az éneklésre, a végtelen szabadságra, amit a színpadon éreztem.
Visszagondolok Eleanorra, a barátaimra, szeretteimre, a fiúkra.
Akiket már soha többet nem láthatok.
Az utolsó emlékem az, hogy erős karok ragadnak meg, búvárfelszerelésbe öktözött alakokat látok magam körül, majd elnyel a sötétség...
Hát mégis azok voltak az utolsó szavaim...

*Harry*

Amint a felszínre bukkan a kis csomag, beugrok a vízbe. Elúszok a bólyáig, majd vissza a partra a dobozzal, azt hiszem, hogy Louis követ.
De nem.
Csak a parton veszem észre, hogy nincs mögöttem.
Azonnal visszaúszok, kétségbeesetten keresem. Niall jön velem, de nem bukik le, a felszínen keres.
Félútig se jutok el a tó fenekéig, mire a tüdőm levegőért kezd könyörögni, de innen is látom, hogy Louis nincs sehol. Hova tűnt?!
Visszamegyek a felszínre, látom hogy Zayn körbefutja a tavat, hátha Louis valahova máshova úszott ki, de nem.
Liam a parton ül, a csomagból kivett levelet tartja a kezében. Felnéz rám és megrázza a fejét.
Nem! Ez nem lehet! Nem halhatott meg... Nem...
Könnyes szemekkel kiúszunk Niallel a partra, Liam nekem nyújtja a levelet. Nem olvasom el, csak rápillantok. Azonnal észreveszem az utolsó sort, nem bírom róla elfordítani a tekintetem.
R.I.P. Louis...


*ebben az esetben a klausztrofóbia a vízben is hat, ha az ember víz alá merül, szűk helyre zárva érzi magát-szerk.

7 megjegyzés:

  1. MEGÖLTED LOUIS-T?! HOGY TEHETTED? Itt sírok mint az állat! :'( Ne Lou! :'( Megszakadt a szívem! :'( Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Ne ásd el magad !!!:DD Am R.I.P Louis :'(
    Amugy hősies volt ez tőle :')
    Tök jó rész lett de remélem valaki azért csak élve marad...lehetőleg Liam :DDD
    <33 I Love You !!! *-* :*

    VálaszTörlés
  3. Szadista állat! :D megölted Louis The Tommot?? Amúgy nagyon tetszik.a blogod ;)

    VálaszTörlés
  4. Loui ne !!!! Nagyon jo a blogod kövi ezerrel :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem louis volt a kedvencem. Nagyon jo rész lett. De kivancsi vagyok a folytatásra

    VálaszTörlés
  6. Louisssssssss...Hogy tehetted??? De azért... IMÁDTAM

    VálaszTörlés